Selecteer een pagina

Support

Voor gebruikersvragen,  hulpvragen en hulp op afstand zijn wij dagelijks beschikbaar via het support portal in Qbil-Trade, per e-mail of per telefoon. Onze gebruikers krijgen onmiddellijk een van onze support engineers aan de telefoon die bekend zijn met de omgeving van uw bedrijf en met de openstaande vragen en / of wensen.

+31 (0) 318 50 20 26

Onze support afdeling is beschikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur. 

Qbil-Trade support portal

Binnen onze software Qbil-Trade kan je terecht met alle technische vragen en service verzoeken:

  • Ticket aanmaken in Service Desk
  • Remote Assistance support
  • Probleem rapporteren
  • Gebruikershandleiding raadplegen
  • Maatwerk verzoeken

Remote Assistance

Om gebruik te kunnen maken van de Remote Assistance verzoeken wij u om te klikken op onderstaande button.

  1. Links onderin uw scherm verschijnt de map TeamViewerQS_nl. Open deze map.
  2. U krijgt de vraag: Do you want to allow this app to make changes to your device? Klik op ‘YES’
  3. U krijgt een pop-up te zien met ons logo. Onze support medewerker kan nu met u meekijken.

Wij zitten voor u klaar 

om voor jou aan het werk te gaan!

Meer weten?

Beter inzicht in uw posities? Vraag vandaag nog een demonstratie aan. Laat u overtuigen en kijk hoe uw organisatie beter kan inspelen op marktbewegingen en hoe dit resulteert in een winstgevend aan- en verkoopbeleid.

Wij zitten klaar om al je vragen te beantwoorden!

Qbil Software
+31 (0) 318 50 20 26